Nick:Tomek
Dodano:2004-06-02 09:36:31
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:Posypiam głowę popiołem - Dementiewa i Myskina udowodniły wczoraj , że taki tenis jest niezwykle skuteczny. Jak nie psują, to może nawet się podobać ...
|
|
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2004-06-01 19:50:53
Wpis:Karolinka, Maria... to jedna globalna nowoczesna szkola tenisa czyli atak, atak, atak i atak w odcinku "kto wczesniej wyrzuci"
A propos to Karolinka ma wyczesana strone!!
|
|
Nick:Los Czendleros
Dodano:2004-06-01 15:43:21
Wpis:Powiem Ci moze lepiej czego ja nie widze ostatnio w kobiecym tenisie. Brakuje finezji i z tym sie zgodzimy na pewno. Z tym że zawodniczkom nie zależy na tym żeby gra wygladała ładnie z poziomu trybun lub twojej kanapy przed telewizorem , ale na tym aby byla ona skuteczna. A teraz niestety postęp technologiczny wymógł na zawoniczkach zmiane techniki i trzeba to przyjąć do wiadomości.
Kilka postów niżej wspomniałes o Sprem jako o zawodniczce grajacej techniczny tenis. Musze przyznać że widzialem tylko jeden mecz z jej udziałem i było to świetny choć przegrany pojedynek. Chodzi oczywiscie o spotkanie V.Williams vs. K.Sprem w półfinale w Berlinie. Pamiętam ten mecz dobrze i wygladało to jak walka na śmierć i życia --> było tam 90% siły a 10% techniki. Prezentowała podobny styl do Venus, a przeciez wszyscy wiemy jak grają siostry. No offence z mojej strony!
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2004-06-01 15:13:15
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:Czendler , uparciuchu - z innej beczki:
jeśli TVP zamówiłaby zarejestrowanie tego meczu to napewno byłoby to możliwe. Ale trzeba wykazać inicjatywę i zamówić. Nie chodzi tu już o bezpośrednią transmisję - bo to wymaga więcej zabiegów, dostęp do satelitki itd. Ale rejestracja i później odtworzenie meczu - to chyba nie jest wielki problem w XXI wieku. Nawet w takim zadupiu jak RP jest jakiś sprzęt. Nie moja wina że TVP oszukuje ( jak widać ) - tak nawiasem mówiąc to powinieneś ( powinniśmy ) wysłaś tego maila do TVP z zapytaniem, dlaczego robią taką kaszanę ( a z ludzi idiotów) pokazując urywki innego meczu ( co udowodniłeś, niech Ci będzie !) jako komentarz. To oszustwo!
Wiesz, czepiasz się tej Szarapowej jak ... a tak od siebie to nic nie powiedziałeś. To może powiedz coś o jej tenisie - też przecież widziałeś jej kilka meczy . Dostrzegłeś jakiś postęp w jej grze ?
|
|
Nick:Los Czendleros
Dodano:2004-06-01 14:51:06
Wpis:No i wszystko jasne Tomek mowi o sZarapoWej a my o sHarapoVej ) Moze w tym tkwi tajemnica Ogladaj teraz Eurosport i zobacz jak "delikatnie" gra !
Co do transmisji to wiadomo przeciez ze prawdziwa jest ta druga wiadomość. To nie Eurosport ustawia tam kamery dlatego napisali "prawdopodobnie". Tamta kobieta od ktorej dostałem maila z odpowiedzią zajmuje się własnie przekazem telewizyjnym z RG wiec ona wie najlepiej co nagrywali a czego nie !
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2004-06-01 14:36:15
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:Paweł, to wrażenia z ostatnich meczy na RG.
A dziś Szarapowa dostała z Suarez lanie co popadnie - strasznie jestem ciekaw tego meczu, eurosport może go puści.
Konfrontacja dwóch stylów, ciekawe co w Szarapowej pękło ...
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2004-06-01 14:23:50
Wpis:Heh co to jest matura zartuje oczywiscie ja sie strasznie stresowalem... dosc pozno masz te egzaminy ja juz skonczylem w czwartek.
Ale Tomek ty chyba musiales widziec jakas inna Sharapova bo to co ty mowisz jest calkowicie sprzeczne z tym co ja widzialem. Caly czas atak bez zadnych urozmaicen. No ale coz kazdy moze miec subektywne odczucie na ten temat...
Pozdrowienia... Marta trenuj tam ostro bo jak wygrasz Wimbledon to ty sobie kupisz sukienke za 10 000
|
|
Nick:panterka
Dodano:2004-06-01 11:53:01
Wpis:ludzie drodzy wasze kciuki na angilelskim mi bardzo pomogly dostalam 6 i dalej nie moge w to uwierzyc mimo ze stalo sie to juz wczoraj hehehe;]
a dzisiaj 3majcie za chemie to juz ostatni moj ustny... ciao @ll kissss
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2004-06-01 10:41:51
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:1. Transmisja meczu naszej pary: Czendler - podałeś dwa źródła informacji , oba podają sprzeczne dane, komu wierzyć ? Jeśli TVP puszczała inny mecz niż ten z 17 kortu RG to ja zaprzestanę płacenia abonamentu skurczybykom ... ( to by było beszczelne pójście na łatwiznę ale kurcze mogło tak być). W ostatniej odpowiedzi jest informacja że żaden kanał telewizyjny nie transmitował meczu. Nie ma pewności że jednak że nikt tego nie nakręcał ...?!
Dobra, nie ważne, koniec tematu ... 
Jeśli chodzi o "urozmaicanie" przez Szarapową to bez przesady - jest ona zawodniczką typowo atakującą, a chodziło mi o to że nie stara się już w każdej piłce zagrać silnie i w koniec lini. Dozuje ryzyko zagrań i potrafi wyczekać na dogodną piłkę do zaatakowania. To jest takie "małe urozmaicanie" w ramach własnego stylu. Poza tym to zdarza się jej zagrać skróta, woleja, loba, ale sytuacyjnie.
Nie wiem czy odlądaliście mecz Szarapowej z Safiną ( chyba w Rzymie ale nie jestem pewien). Safina w przeciwieństwie do Szarapowej rotuje piłki. Safina przegrała mecz w 3 setach, ale to z powodu braku kondycji. W drugim secie wręcz rozniosła Szarapową 6-1 pokazując że na płaskie zagrania najlepszą bronią jest piłka rotowana , długa , nie mocna, byle dokładna.
|
|
Nick:Pająk
Dodano:2004-06-01 09:07:57
Wpis:Chce powiedzieć że zgadzam się w 100% z kolegą, że kobiecy tenis wiele stracił po odejściu Martiny Hingis. W przeciwieństwie do was, bardzo lubiłem ta dziewczyne z na stałe przypętym uśmiechem na twarzy.
Przyznaje że miała swoje jazdy i potrafiła nieżle pokapryscić, ale teraz wiem że to był tylko i wyłącznie przywilej wieku. Ona była tylko o rok młodsza od Marty, kiedy staneła na szczycie. Fajnie jest osiagnąc sukces i zarabiać duże pieniądze nie będąć jeszcze pełnoletnim, ale wieszcie mi to wypacza psychikę i powoduje że udeża człowiekowi woda sodowa do głowy.
Patrze na nią teraz i widzę dorosłą inteligentna kobietę, której daleko do tej zadzierającej nos smarkuli z przed lat. Sądze też, że gdyby postanowiła wrócic, to grała by jeszcze mondrzej i lepiej, ale nr 1 by już nigdy nie była Z tym że napewno wbiła by się bez problemu do pierwszej dziesiątki.
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2004-06-01 08:38:37
Wpis:No mi konkretnie chodzilo o to, ze Martina przyznala koniecznosc zakonczenia kariery z powodu braku szans na powrot na 1 miejsce. Powiedziala, ze w momencie gdy jest sie tak dlugo na 1 miejscu nie daje satysfakcji walczenie w pierwszej dziesiatce - a w sytuacji obecnej nie ma szans z siostrami, wiec postanowila zrezygnowac
Ale za to Eurosport pokazuje Martine w roli kupujacej sukienke na bal mistrzow za jedyne 10 000 zl w przyblizeniu oczywiscie No ale coz wedlug mnie to sie jej nalezy...
Tak wiec Marta Wimbledon znaczy sie sukienki w paryskich sklepach czekaja na twoj tryumf na trawce.
Pozdrowienia...
Aaaaaaa no i napisz cos o tym swoim nowym trenerze... no wiesz czy jest przystojny, wysoki, jaki ma kolor wlosow itp. no i oczywiscie kogo trenowal w przeszlosci
|
|
Nick:Los Czendleros
Dodano:2004-05-31 23:48:10
Wpis:No a dziś pozostało nam juz tylko ogladanie Martiny Hingis w przedmeczowych prognozach jako ekpertki Eurosportu ;/ Szkoda...choc pamietam że za czasów kiedy jeszcze grała to za nia nie przepadałem , ale dopiero teraz zauważam ile światowy tenis stracił po jej odejsciu;/ Marta zajmij jej miejsce prosze 
Sorry za off topic ( Marta nie obraź sie :o) ) ale dzis dorwałem fajny wierszyk na temat mojego faworyta w RG 
Na Gustavo mocnych nie ma !
Dziś z Lopezem poszedł w tany !
Kto zatrzyma króla ziemi ?!
Te Safiny ? Nalbandiany ?
Jest tu jeden smyk nieduży
Co rakietą tak wojuje !
Że rywalom już na starcie
Najzwyczajniej tchu brakuje !
O kim mowa ? Dobrze wiecie !
Coria-chłopak nie od pługa !
Wielki jemu szacuneczek
Trzymam kciuki ! Vamos Guga !
Pozdrawiam !
|
|
Nick:Arrow00
Dodano:2004-05-31 20:18:16
Wpis:z tego co pamiętam i wiem Hingis wycofała sie z powodu kontuzji, sparawa dotyczy całej prawej nogi w szególności biodra i stawu skokowego, pozwała nawet do sądu włoską firme która wykonywała dla niej buty bo rzekomo wadliwe wykonanie obuwie którego używala przez lata spowodowało ta kontuzję,
ale ja osobiście sadze że przyczyna jest troche inna Hingis wyzwoliła się spod władzy mamy i wkońcu zrozumiała co znaczy żyć przecież ona nie miała o tym pojęcia, a jeśli do tego dołoży sie fakt że teraz piłki latają z olbrzmią szybkościa i siłą, a jej siła polegała na doskonałym opanowaniu techniki i wykorzystaniu sprytu stwierdziła że nie ma szans, albo poprostu ma juz tego dość,
żeby nie było wątpliwości w ostatnim okresie jej kariery dość często zdarzało sie że wypadała jej rakieta z ręki, wyglądało to smiesznie ale to tak naprawdę był zwiastun nadchodzących dla niej gorszych czasów, Martina żeby popisywać się swoimi zagraniami musiała wykonywać dodatkowy ruch rakietą podczas odbicia, a właściwie nie tyle cała rakieta co nadgarstkiem, a żeby to zrobić musiała nieco rozluźnić uchwyt, przy dużej silie piłka poprost uwytrączała rakietę z ręki, ona nigdy nie była typm atletki, nie lubiał bigać i nie grał mocno ale bardzo mądrze w tej sytuacji straciła swoje argumenty, szkoda mi jej, coprawda nie jestem jej wielbicielem ale doceniam to czego dokonała i co wnosiała do tenisa
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2004-05-31 19:26:56
Wpis:Aaa wlasnie, Maria uroczo krzyczy jak pieknie zmienia skale glosu
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2004-05-31 19:25:48
Wpis:Hehe czyli Czendler mial racje A co do Marii to ona chyba wlasnie nie ma urozmaiconej gry Tomek, w meczu ktory niedawno widzialem nie zagrala ani jednego klasycznego woleja, wszystko na sile... i to ona jest dla mnie idealnym przykladem mocno opalonych siostr .
A co do technicznej gry... wiesz dla czego wycofala sie Martina Hingis?? jesli wiesz to nie mam nic do dodania 
Plakat... plakat... plakat
Pozdrowienia
|
|
Nick:Los Czendleros
Dodano:2004-05-31 19:15:39
Wpis:Tomek małe sprostowanie ) Dostałem odp z bardziej wiarygodnego źródła.
Dear Sir,
Unfortunately, This match was not recorded by any channel.
Best regards,
Sandra Gorline
Media Operation and TV Production
Tel : 33 1 47 43 40 25
Fax : 33 1 47 43 41 55
e-mail : sgorline@fft.fr
To jest odp na @ ktorego wysłałem na adres multimedia@fft.fr , wiec juz dalej nie mozna drążyć 
Tak więc to co widziałeś wczoraj musiało być screenem z innego meczu ( z tego co ja widzialem to pokazywali Prokom Open). To było po prostu nie możliwe, żeby robili transmisje z meczu 1/8 finału debla w ktorym grają 2 nierozstawione pary. Poza tym kto by kupił prawa do transmisji?? To byloby nieoplacalne dla francuzów robić transmisje tylko dla polskiej stacji, bo nikt by im nie zapłacił wystarczająco dużo.
Tak więc to ja miałem racje !
Dużo nerwów mnie kosztujesz 
Pozdrawiam ciebie uparty człowieku i koleżanke Marte od plakatów )
|
|
Nick:Arrow00
Dodano:2004-05-31 17:48:15
Wpis:Sharapova urozmaica swoja grę ?!?!?!? ciekawe czym?!?!!?? chyba tym że czasami jęczy ze zmienną częstotliwością ))
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2004-05-31 16:37:58
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:I bym zapomniał: Patty Schnyder - piękny techiczny tenis, swoboda w zagrywaniu - babka ma problem tylko z motywacją i utrzymaniem koncentracji ...
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2004-05-31 16:31:06
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:A, i uprzedzam ( dbając o czułość na punkcie nacji, mniejszości ) Dinara jest rosjanką !
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2004-05-31 16:29:34
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:Aha, jeszcze jedno, są tenisistki ,które w grze mi się podobają, choć niestety nie wygrywają np. Dinara Safina ...
|
|
Nick:Tomek
Dodano:2004-05-31 16:22:43
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:Czendler - ej fajnie żeś się tak 'przejął' - sam jestem Ciekaw jak to wypadnie 
Nie pomyliłem się jeśli chodzi o Szarapową ( wiem że jest rosjanką , co za debila mnie bierzesz ?) Raczej chodziło mi o przytoczenie pewnego stylu gry. Szarapowa nie jest czystym tego przykładem, bo wbogaca już swoją grę i jak pisałem wcześniej nie jest to już tylko siłowy przerzut. ( Kończy np. wymiany wolejem ) Chyba najbardziej reprezentatywna jest Sprem, choć muszę przyznać prawie doskonała w swoim wydaniu.
A jeśli chodzi o moje upodobania to masz rację Czendler - dlatego wolę oglądać tenis w męskim wydaniu ...
|
|
|
|
Nick:Los Czendleros
Dodano:2004-05-31 16:12:51
Wpis:Tomek ...coż musze ci zwrócic honor.
Szanowny Panie,
Z posiadanych przez nas informacji wczorajszy mecz prawdopodobnie został
zarejestrowany (poprzednie dwa na pewno nie) przez organizatorów. Ale czy
posiada go jakakolwiek stacja telewizyjna nie jesteśmy w stanie powiedzieć.
Z poważaniem,
Eurosport Polska
Przyznaje sie do błedu !
|
|
Nick:Los Czendleros
Dodano:2004-05-31 16:10:17
Wpis:Wyslalem maila do eurosportu i do francuskiej federacji, czekam na odp.
Wiesz co mi sie wydaje Tomek?? Ze sie pomysliles piszac o Sharapovej "czeszka" a teraz probujesz odwracac kota ogonem żeby tylko sie do tego nie przyznać.
A co do stylu o ktorym piszesz i jaki lubisz ( zakładam ze jest to odwrotność tego co ci sie nie podoba ) , to mysle ze w RG miales jedną zawodniczkę tak grającą ==> Martina Navratilova. Przypomnij mi prosze czy ona jeszcze gra czy juz odpadła?? Realia są takie że technicznym tenisem nie wejdzie sie teraz na szczyt i te dawne czasy juz chyba nie powrócą. Tak wiec pozostaje ci jedynie ogladanie French Open History na Eurosporcie.
Pozdrawiam !!
|
|
Nick:tomek
Dodano:2004-05-31 15:57:03
Email:tlopm.enka@mstoffotsm@akne.mpolt
Wpis:To moje wrażenia z J&SCup 2004. Oglądałem wiele meczy, podobnych , nudnych meczy ...
Co jest wspólnego : gra oparta na szybkiej wymianie z głębi kortu, uderzenia płaskie, gra agresywna , kończenie z każdej pozycji - wygrywa ten co przejmuje inicjatywę ( dominuje ?) i nie psuje. Mało slajsa, brak dominującego uderzenia ,ataków przy siadce, skrótów, zmian rotacji, długości piłki, zmiany rytmu, wreście taktyki, brak wyrzystywania geometrii kortu - tak to widziałem ( czyli nudy,nudy !!!)
Nie wiem, ale dla mnie jest to tenis , narzucony przez siostry Wiliamsowe. Ja takiego nie lubię !
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2004-05-31 15:47:55
Wpis:Swider masz jedna nowa wiadomosc w skrzynce
|
|