Nick:wilek
Dodano:2006-03-19 21:14:23
Url:brak
Email:wlipl.kpww@@wwpk.lpilw
Wpis:Mam od niedawna taki dziwny przypadek.
Gdy samochód jest zimny, odpalam na benzynie i oczywiście za chwile automatycznie przełącza mi się na gaz, ujadę kilkaset metrów i następuje odcięcie dopływu gazu, auto nie dostaje mieszanki i staje. Radzę sobie tak, że przełączam ręcznie na benzynę i za chwilę recznie na gaz i już jest w porządku mogę jechać i nic mi juz nie odcina gazu. Co może być przyczyną. Prosze o odp. na mail.
|
|
|
|
Nick:Leo
Dodano:2006-03-15 17:32:25
Email:lleps.zoetknmomk@@kmomnkteoz.spell
Wpis:Sz.Państwo,
mam problem ; instalacja Autronic Al-700/P AGC(Lecho emulator wtryskiwaczy) działała sprawnie 2 lata i awaria; objawy: praca na gazie wyłacza się - jakby w ogóle; tak, jakby nacisnąć przycisk, a się go nie naciska;
>>>przewody zasilające; gniazdo bezpiecznika są ok.;
przycisk wtedy nie reaguje; dopiero po ponownym załączeniu silnika lub samoczynnie bez naciśnięcia; (jakby się odłączało zasilanie; ale doprowadzenia napięcia są sprawne); co to może być; instalację zakładałem k. Pułtuska, a teraz jestem w Tarnowie;
co to może być ???
piszcie: leszekmm@konto.pl
dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Leszek
|
|
Nick:Bobasmały
Dodano:2006-03-14 21:15:19
Email:blopb.ansemlatl@yy@ltalmesna.bpolb
Wpis:Witam mam problem z Roverem 827 jest tam silnik z Hondy legend . Załozono mi instalacje gazową Bingo S ale cały czas mam problemy z mocą oraz autko dużo pali i niema fachowców a mieszkam w Zielonej Górze . Prosze o pomoc !!
Dziekuje Piotrek
|
|
Nick:Bobasmały
Dodano:2006-03-14 21:15:12
Email:blopb.ansemlatl@yy@ltalmesna.bpolb
Wpis:Witam mam problem z Roverem 827 jest tam silnik z Hondy legend . Załozono mi instalacje gazową Bingo S ale cały czas mam problemy z mocą oraz autko dużo pali i niema fachowców a mieszkam w Zielonej Górze . Prosze o pomoc !!
Dziekuje Piotrek
|
|
Nick:Negocjator78
Dodano:2006-03-14 12:00:10
Email:mmwfa.raytszzc@oppo@czzstyar.afwmm
Wpis:Witam,
Prosze o pomoc w następującej sprawie:
Samochód stojąc na światlach (na gazie) przełącza się czasami na benzynę. (zbiornik pełny, silnik rozgrzany).
Gdybym chcial go odpalić po jakimś okresie postoju na parkingu (powiedzmy po nocy)i przełączyć z benzyny na gaz, to zakładając że jestem już w okolicy 18stC, przy której komputer mi go puści, to dojdzie do przełączenia ale też silnik mi zgaśnie. Jak przekręcę go jeszce raz i przegazuję, to wejdzie na gaz, ale będzie przez chwilę trzymał obroty na ok 2tys/min. Zjawisko to występuje zarówno przy temp zewnętrznej -10stC jak i +10stC.
Samochód: Astra I sinik 1.6 16v
instalacja: II gen Lovtec.
Dzięki za pomoc,
pozdrawiam
Marcin
|
|
Nick:ARIEL
Dodano:2006-03-13 12:03:31
Email:alupr.eplwi@a3nn3a@iwlpe.rpula
Wpis:BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!
Założyłem instalacje gazową ok 1,5 roku temu ,wszystko działa idealnie ,ale do dziś nie dostałem świadectwa homologacji.Zakład był wcześniej wypróbowany i polecony mi przez moich znajomych.Tylko ja mam taki problem.Firma zmieniła nazwę i działa teraz pod innym szyldem.Próbuję to załatwić już bardzo długo ,ale przez ostatnie pół roku byłem za granicą i nic się niewydarzyło ,a przed wyjazdem wysłałem kolejny raz kserokopie wszystkich papierów i nic!Nie wiem już co mam robić.Facet z warsztatu mówi , ze wysłał stosowne papiery i nic nie moze juz zrobić-jak moge uzyskać takie ŚWIADECTWO HOMOLOGACJI- PROSZĘ O POMOC
|
|
Nick:rzeźnik
Dodano:2006-03-05 19:27:52
Email:tlhpe.vnaesltta@troort@attlseanv.ephlt
Wpis:standardowe problemy, niestandardowe rozwiązania.
escort 1.3 instalacja AUTRONIC elektroniczna.
problemy:
1. lampka na guziku od przełączenia na gaz miga (wcześniej świeciła się non-stop)ale przełącza na gaz i ok. co to może być?
2. wymieniłem membrany reduktora które nawet nie były specjalnie zużyte. auto odpala teraz na mrozie(na gazie) ale zanim zaskoczy to postrzela!!!:|, podławi i odpali dopiero.
3. na luzie wkręca się na obroty i działa bez zarzutu, ale jak wyjadę na miasto to wydaje mi się, że pod górkę lepiej było by go czsem pchać. normalnie nawet się rozpędzi jak na bęzynie ale przyspieszenie to ma jak maluch na holu.
4. zimy silnik, działa lepiej i nawet jedzie, nie gaśnie, ciepły silnik utrata mocy i gaśnie po odjęciu gazu.
5. w aucie często śmierdzi gazem, choć nie zawsze.
6. instalacja gazowa jest teraz tak podłączona, że jest odłączona instalacja benzynowa(kablem) a podłączona gazowa. obejście kablem prosto do reduktora(po zapłonie).
7. jak instalacja jest włączana przez guzik(autronic) to nie zawsze wchodzi na obroty powyżej 3000 i się poprostu jak by dławił ale nie gaśnie. nie zawsze ale w 8 przypadkach na 10. dodatkowo działa jak stoję dpiero jak ruszę to nie chce pompować gazu i muli na 1800.
na benzynie wszystko ok.
|
|
Nick:kat
Dodano:2006-03-05 09:52:57
Email:mlapl.g2o0l@a3773a@l0o2g.lpalm
Wpis:mam opla vectre 1.6i załozylem gaz i mam same problemy po 2 mieśiacach musiałem zrobić kapitalny remont silnika bo bral tyle oleju ile bęzyny teraz pali 13lit. mam pytanie jaki mikser powinuienem załozyć nie zakladajcie gazu do auta z przebiegiem po wyżej 200000 tyś
|
|
Nick:shandik
Dodano:2006-03-04 22:15:31
Email:ilmpp.raedsaarrtysjoneynp@alweewla@pnyenojsytrraasdear.ppmli
Wpis:jak zmniejszyć spalanie LPG w Jeepie 4000cc ze zwykłą instalacją, ile powinien spalać taki silnik,w tej chwili około 25litrów przy normalnej spokojnej jeździe.Wszyscy mówią że to za dużo o co najmniej 7litrów.
|
|
Nick:greg
Dodano:2006-02-28 11:19:01
Email:klapl.iaxisrte@tinnit@etrsixai.lpalk
Wpis:Co ile nalezy wymianiac filtr gazu?
Mam Picasso 1.8 2005 i na przeglądzie przy 30000 nie wymienili w serwisie.
|
|
Nick:kazek
Dodano:2006-02-25 22:20:28
Email:klapz.eakiarle@tinnit@elraikae.zpalk
Wpis:Posiadam ford escort 93r 1.6 16v zetec wstawilem instalke lpg i mam problem z jej regulacja gazownicy mowia ze wszystko ok. ale tak nie jest!!!
Jak gwaltowne przyspieszam to mi sie dusi i duzo pali ok 17lpg w trasie :((( POMOCY
|
|
Nick:lopi_78
Dodano:2006-02-25 17:29:42
Email:llopp.i2_o7@88@7o_2i.ppoll
Wpis:Mam Fiata Tipo 1.4 8v 92r zasilanie gaźnikowe. Została założona instalacja gazowa ZAVOLI. Wszystko było OK. do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury pracy. Po rozgrzaniu silnika jak „dodałem gazu” silnik się dławił. Instalator założył w rurze dolotowej „dławik” –okrągłą tarcze z dziurą w środku otwór ma średnice 23mm(taką samą ma przepustnica I stopnia w gaźniku). Nadmieniam, że jest mikser jest założony w rurze dolotowej, około15 cm przede gaźnikiem (WEBER 32/34 TLDE), z silnikiem jest wszystko OK. Czy zamontowanie miksera „dwupalnikowego” bezpośrednio na gaźniku (przystosowanego do tego gaźnika pozwoli na usunięcie przegrody z rury dolotowej (dławi ona mocno osiągi silnika) tak, aby silnik się nie dławił po rozgrzaniu?
|
|
Nick:Tomas
Dodano:2006-02-22 16:25:32
Email:tlopm.epkwm@oittio@mwkpe.mpolt
Wpis:itam mam 2 pytania: 1sze jakiej srednicy powinien być mikser do mojego auta czy powinien byc w werzu czy lepeij w kolektorsze ssacym przed przepustnica
2gie-co mosylisie o takim czyms jak BLOS biorac pod uwage fakt ze mam instalacje IIgeneracji
Ma astre GSi 2.0 8v 115KM
Ja niestety na razie się wstrzymam z założeniem z powodu 3 istotnych zeczy"
1. ma przepływomierz goracy drut który to jest żadko spotykany na rynku wtornym a nowy 800-1500zł –raz mi już poszedł i po obdzwonieniu połowy polski na zamowienie z Niemiec ściągnęła mi jakas firma za 440zl i w sumie 4miechy smigałem na gazie ze sruba
Tak ze mam teraz załozona klapke antyszczałowa –która to bruździ we współpracy z BLOSem a boje się ja wywalic ma ona zwerzke na 40mm klapka anty szczał i wyglada mniej wiecej tak :http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/klapa.jpg
2. mam instalacje chyba drugiej generacji AG tomasetto i elektronike autronik600, spalanie (ostatnio na często niedogrzanym silniku) trasa 9-10, miasto i mieszany-11-12,2 przy bardzo dynamicznij jezdze (codziennie po miescie ok7-15km i 20km w jedna strone na uczelnie ) 120-170km/h tak wiec zaoszczędzam ok10zl na lpg a koszt BLOSa 400zl
dodam ze jak zmieniłem ze sruby na elektronike to auto odrzyło i jeżdzi mniej wiecej na lpg tak jak na benzynie na zwerzce.
3. taw wiec na razie spróbuje pokombinować z mikserem który to mam o sredn.wewn.30mm i teraz SETNO SPRAWY mianowicie jaki mikser będzie najlepszy –probowac bawic się z 34mm,36,, czy od razu 40mm dać,dodam ze na obecnym30mm :http://img481.imageshack.us/img481/3609/gaz0071ud.jpg
jak miałem normalny dolot(nie ma stożka)ale bierze bezpośrednio zimne powietrze z grilla z przodu to auto mi na luzie zawiewało i było dośc mulaste -sciagnałem gume która to doprowadza powietrze z grilla i auto od razu przestalo zawiewac i jezdzi dynamicznie i TU MOJE DRUGIE PYTANIE czy jak dam mikser o dużej średnicy np.40mm czy nie powtorzy się sytuacja ze będzie dostawał duzo powietrza albo będzie zmulony i JAK BĘDZIE WTEDY ZE SPALANIEM skoro będzie wiecej powietrza to automatycznie elektronika bedziemu dawkować wiecej gazu(bo o ile się nie myłe bierze dane z sondy lambda i chyba przepływomierza powietrza-tak wiece spalanie na chłopski rozum powinno się zwiększyć
mozliwe ze cos takiego i bedzie na kolektorze ssacym a nie w werzu http://www.ekoalma.pop.pl/modules/Mikser/mix/01990051.gif
REASUMUJAC o jakie srednicy polecacie mi mikser ???ktory to moze bede miał za free
A jeśli chodzi o BLOSa i jak go ewentualnie zamontuje to rozumiem ze wywalam autronica 600 i silnik krokow,y a emulator wtrysków zostaje –na szczeście parownik/reduktor jaki mam to 140HP(TOMASETTO) o ile mogę zaufać naklejce na nim.a i oblukałem i niestety pod maska nie mam zbyt dużego pola doo popisu tznmam krotki dolot i jak podetne wyciszenie pod maska no może wejdzie pionowo a i bedzie za przepływomierzem ponieważ ja ma goracu drut i czujnikiem temp.
i domysłam sie ze jak bym załozył Blosa to nie odczuje aż tak rego(mam elktronike)jak osoby ktore maja srube ale wiem ze moze to poprawic osiagi i co najważniejsze odblokuje benzynke tylko niestey narazie cena ;(BLOSa i idaca cena gazu w gore
Sorrki ze tak długo ale chciałem wszystko jasno wyjaśnić .
pozdr i czekam na odp
|
|
Nick:tomek
Dodano:2006-02-21 19:29:24
Email:dlrpo.zpdoz@u5115u@zodpz.oprld
Wpis:mam gaz w mazdzie 323f.auto cos nie chodzi najlepiej,nie ma zbyt duzej mocy.przy pełnym wcisieciu gaz w podłoge na bieg jałowym wskakuje na 5 tys obr i nalgle spada do 3 tys.i zaczyna szarpac.na jakim kolwiek biegu robi to samo.czy ktos wie o co tu chodzi prosze o szybka pomoc.
|
|
Nick:artur*74
Dodano:2006-02-21 17:14:35
Email:slapr.uamd@anretossoterna@dmau.rpals
Wpis:witam użytkowników lpg
|
|
Nick:justice
Dodano:2006-02-18 10:08:15
Email:jlups.tpivc@es.yssy.se@cvipt.spulj
Wpis:Witam wszystkich!
To bedzie krotki wpis.
Jestem jedna z osób oszukanych przez firme zajmujaca sie montazem instalacji gazowych na terenie Bydgoszczy.
Firma skasowala kase, popsula mi auto i zostawila w moim posiadaniu niesprawna instlacje na gwarancji, z homologacja. Jestem na etapie naglasniania sprawy. Wszystkie osoby majace jakikolwiek problem z gazownikami prosze o kontakt na: justice.sys@vp.pl
Trzeba w koncu skonczyc z pseudo fachowcami w naszym kraju!!!
Pozdrawiam!
|
|
Nick:raf
Dodano:2006-02-17 12:07:06
Email:bmifk.oast@zpcoocpz@tsao.kfimb
Wpis:Mam skode Fabia 1,2.Zalozyłem w salonie skody instalację Prins VSI z sekwencyjnym wtryskiem. Niestety,ale od samego poczatku mam problemu, aż do dzisiaj. Dzisiaj powstał problem nastepny i nie wiem co mam zrobić. Podczas przełączania z benzyny na gaz nastepują wahania obrotów. gdy wciskam gaz auto zwiększ mi obroty a prędkości nie uzyskuje, zaczynają mi się pojawiać "błedy". boje sie oddać auto z powrotem do salonu skody bo wiem ze oni sie wogule nie znają. Mówią,że to problem z membraną. Proszę o pomoć z ustaleniem dobrego i najlepiej niedrogiego serwisu w okolicach Warszawy. Czy opisany przeze mnie błąd ma jakikolwiek związek z membraną? Proszę o pomoc
|
|
Nick:York
Dodano:2006-02-16 15:30:53
Email:jlapn.1n9e7l0t-@10977901@-t0l7e9n1.npalj
Wpis:Przy zmianach temperatury na zewnatrz skrapla mi sie w bagazniku na klapie woda i na zbiorniku w miejscu koła-czy to normalne?
|
|
Nick:Skrzypek
Dodano:2006-02-16 14:30:33
Email:rlapd.z2ioi@o8778o@ioi2z.dpalr
Wpis:Witam!
Jestem bezrobotny mysle o wlasnej LPG.
Napiszcie czy warto, ile trzeba zainwestowac (dzialke mam)ile zarabia sie na dm3 czy litrze niewiem co jeszcze moze jakies pozwolenia ile czasu jest potrzebna. Pozdrawiam Prosze o odp na maila DZIEKI
|
|
Nick:Bart
Dodano:2006-02-15 21:15:37
Email:klupr.opowr@zleelz@rwopo.rpulk
Wpis:Posiadam reduktor firmy "ALDESA" w którym najprawdopodobniej są uszkodzone membrany. W grę wchodzi tylko regeneracja i w związku z tym kieruje do państwa pytanie. Gdzie mogę dostać zestaw regeneracyjny do tego reduktora. Pozdrawiam
|
|