hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:marek Dodano:2006-01-12 14:29:46 Wpis:mam problem przy istalacji gazowej autronic nie moge wlaczyc na sam gaz zeby zapalal dziala tylko benzyna-gaz i sama benzyna a gaz sam nie dziala
Nick:klamath Dodano:2006-01-10 01:16:44 Wpis:witam
skoda fabia 1.4 + tartarini i notoryczne wycieki plynu chlodzacego przy jezdzie na gazie,kiku speców juz patrzylo ,wymienili obejmy i nadal to samo i coraz wiecej leci bo kiedys tylko po szybkiej jezdzie na trasie byl ubytek a teraz nawet jak po miescie jezdze to raz na tydz musze dolewac.szukam dobrego warsztatu tartarini w poznaniu.pzdr.klamath
Nick:Andrzej111 Dodano:2006-01-09 19:10:44 Wpis:Poszukuję przekaźnika do LPG Necam numer seryjny 238500-136 nowy lub używany na wiekszości stacji i serwisów nie wiedza gdzie mozna w ogole o to pytac

Dzieki za pomoc
Nick:luki Dodano:2006-01-06 12:48:04 Wpis:wysokie spalanie gazu
Nick:kosmo Dodano:2006-01-05 18:22:53 Wpis:Mam escorta 1.8 16V, ilość plynu chlodniczego jest ok.Jak samochód sie rozgrzeje na bezynie i przełącze na gaz jest wszystko OK. Ale zanim wskazowka temperatury wejdzie na "normal",przłącze na gaz i stoje wszystko działa prawidłowo, ale jakbym chciał ruszyc gwałtowniej szarpnie silnikiem, cos strzeli i pozniej cały czas szarpie,nieraz gasnie i nie mozna zapalić - (na benzynie działa prawidłowo). Nie wiem jaka generacja instalacji, wiem tylko ze BRC.

pozdrawiam
Nick:Lenny Dodano:2005-12-23 00:14:17 Wpis:Mam matiza z sekwenyjnym wtryskiem gazu.
Samochód szarpie przy opciążeniu na niskich obrotach np. zmieniam bieg z 1 na 2 trochę gazu i zacinka 1-2 sekundy. Napewno nie wina świec filtrów. spalanie ok. 7-8l/100km. Regulacja składu mieszanki nic nie daje, wymieniony był również parownik oraz matrix (listwa gazowa) również bawiłem się z wielkościami dysz gazowych i nic (przy każdej wielkości nawa mapa (autokalibracja oryginalnym programem Zavoli) korekcja mieszanki gazowej, wyprzedzenia zapłonu). silnik niby ok. (tylko bęzyna) servis boscha oraz ASO Daewoo, ale ASO nie ufam. Przepływomierz? lambda? fałszywe powietrze? cewka? na bęzynie niby ok. niewiem... komputer silnika nie pokazuje błędów przy badaniu skanerem (OBD czy jakoś tak)a instalacja to Zavoli alisei.
Nick:Piti Dodano:2005-12-21 08:42:30 Wpis:Witam,

Mam problem z pełnym wskazem. Od momentu założenia instalacji LPG nic nie pokazuje tylko ciągle świeci się "R"
Nick:Radek Dodano:2005-12-17 13:37:57 Wpis:Witam, mam zamiar założyć instalację do Mercedesa 190 z silnikiem 2.6 z wtryskiem mechanicznym. Słyszałem, że są problemy z gazem w tych samochodach, że Mercedesy te "nie lubią gazu" i tylko dobry gazownik z doświadczeniem może założyć instalację tak, żeby potem nie było żadnych komplikacji. Mam zatem pytanie o jakiś dobry warsztat w woj. łódzkim lub mazowieckim, może ktoś instalował w takim aucie gaz i mógłby mi polecić kogoś, a także na co zwrócić uwagę przy doborze instalacji?? Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
Nick:13bolo13 Dodano:2005-12-13 19:41:27 Wpis:posidam seata toledo 1.6 mono wtrysk 94r bardzo duzo pali ok 17l gazu na 100km !!! POMOCY !!!!
Nick:darcza5 Dodano:2005-12-10 23:23:25 Wpis:Mam pytanie mam parownik lavato i na wolnych obrotach nie mogę ustawić mu dawki,gaśnie podobno zmienia skład mieszanki bo membrana jest walnieta, czy trzeba zrobić regeneracje membran co trzeba zrobić a jeśli trzeba zregenerować parownik to ile kosztuję komplet naprawczy. dzieki za pomoc DAREK
Nick:mnemonick Dodano:2005-12-09 23:40:36 Wpis:Witam wszystkich serdecznie!
Planuję montaż instalacji w berlingo 1.6 16v 2005r.
jaka instalacja najlepiej się tam sprawdza?
mam problem z wyborem
pomóżcie!!! ---przepraszam teraz już z mailem:)
Nick:mnemonick Dodano:2005-12-09 22:39:00 Wpis:Witam wszystkich serdecznie!
Planuję montaż instalacji w berlingo 1.6 16v 2005r.
jaka instalacja najlepiej się tam sprawdza?
mam problem z wyborem
pomóżcie!!!
Nick:kk_szach Dodano:2005-12-09 13:24:31 Wpis:instalacja BIGAS
Nick:Marekrakow Dodano:2005-12-06 18:30:10 Wpis:Witam, Citroen ZX, 1992, prosty gaźnik, BRC. O jakiegoś czasu nagle gaśnie w czasie jazdy, nie daje się uruchomić na gazie, gdy przełączę na benzynę jedzie dobrze. Po 5 km przełączam ponownie na gaz i jedzie jakby nigdy nic, nawet kilkaset km. Czasem po przekręceniu kluczyka nie "pyka", jakby nic nie działało. Gdzie szukać problemu i jak samodzie;lnie probować naprawić? Pozdrawiam Marek
Nick:Lech Dodano:2005-11-30 22:02:31 Wpis:witam
Nick:RR Dodano:2005-11-28 22:58:10 Wpis:kupiłem peugeota 406 z fabryczną instalacją gazowa. zbiornik ma 57 litrów ale po napełnieniu już po około 100-150 km wystepuje sytuacja take że przy przyspieszaniu lub próbie jazdy z większą szybkością sytem przełącza się na benzynę.
Również zauważyłem że na wolnych obrotach na gazie silnik pracuje nierówno a na benzynie ok.
Nick:lesny1 Dodano:2005-11-28 18:33:47 Wpis:Dzień dobry
mam w samochodzie Renault 1,4 16V z 2002 roku instalacje sekwencyjną Mistral Autronic
dzisiaj pojawił mi się dziwny objaw - na przełączniku zawsze paliły mi sie zielone diody a dzisiaj zapaliła mi sie po raz 1-szy czerwona, nadmienię że auto przełącza się na gaz, jednak nie wiem co oznacza ta czerwona dioda

bardzo proszę o odpowiedź, gdyż serwis ktory mi zakładał instalację nie wie za bardzo o co chodzi

z gory bardzo dziękuje

Mariusz
Nick:zbylo Dodano:2005-11-28 13:53:40 Wpis:Zapomnialem dopisac ze chodzi o instalacje FLASH firmy LO-GAS
Nick:zbylo Dodano:2005-11-28 13:15:17 Wpis:Witam

Mam maly problem. Posiadam wspomniana w temacie instalacje. Silnik z monowtryskiem. Instalajca ma 2,5 roku. Przelaczenie na gaz nastepuje po przekroczeniu pewnej liczby obrotow. Wewnatrz auta mam maly panelik kontrolny:
- 4 diodki w linii pionowej, ktore odpowiadaja za sygnalizacje poziomu paliwa w zbiorniku,
- 1 dioda sygnalizujaca stan pracy (czerowna - blokada gazu; zielona - praca na gazie; pomaranczowa - praca na benzynie z oczekiwaniem na przelaczenie na gaz).
- 1 maly przycisk ktory pozwala na zmiane trybu pracy (blokada gazu/zezwolenie na prace na gazie).


Problem polega na tym, ze rozregulowaly sie ustawienia odnosnie wysokosci obrotow przy ktorych nastepuje przelaczenie na gaz. Zaklad w ktorym montowalem instalacje juz nie istnieje, a nie pamietam juz jak wykonuje sie ponowne programowanie ustawien. Kiedys mechanik pokazywal mi to i wiem ze da sie to zrobic bez podlaczania jakiechkolwiek urzadzen serwisowych. Wystarczy manewrowac przyciskiem na panelu kontrolnym i odpowiednio reagowac wlaczajac zaplon i odpalajac silnik.
Moze ktos instalacje i zna te "magiczna" kombinacje. Bede bardzo dzwieczny za podzielenie sie ta wiedza

pozdrawiam
Zbigniew Chwedoruk
Nick:sand Dodano:2005-11-25 14:30:46 Wpis:Witam,

mam problem z instalacja w fordzie mondeo MK2 2,0 1998 z instalacja Mistral Autronic.

pomijam fakt ze najpierw musze rozgrzac silnik a dopiero potem moge sie przelaczyc na gaz (a wlasciwie jaka odpowiednia (lub minimalna) temperatura powinna byc ustawiona do takiego przelaczania)?

jak juz sie silnik nagrzeje to wtedy moge sie przelaczyc na gaz .... ale tutaj jest problem - jesli silnik nie jest ju znormalnie rozgrzany - czyli 80-90 stopni to auto czasami traci obroty np przy skrecie i wysprzegleniu i gasnie!!! co jest niebezpieczne. albo gdy dojezdzam do swiatel...

co moze byc przyczyna takiego zachowania?

mozna powiedziec ze mam tak od nowosci- czyli od zaintalowania gazu. ciezko sie tak jezdzi - ciagle tzreba uwazac (poki nie rozgrzany) aby nie zgasl...

pzdr i z gory dzieki za pomoc!
sand

PS
moze znacie jakis dobry zaklad w Warszawie gdzie dobrze sie serwisowac i nie pozostac z golymi kieszeniami jednoczesnie....??
« 1 2 3 4 5 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 81 82 83 84 85 »