hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:Wisnia Dodano:2004-03-15 19:06:32 Url:www.pieniazki.glt.pl Wpis:Witajcie!!
Mam ogromny problem, otoz nie wiem zupelnie co sie stali i jak sobie z tym proadzic. Mam Vectre 2.0 z 94 roku, ostatnia z modeli A z wtryskiem. Jechalem sobie ulica, spokojnie kolo 60 km/h i nagle cos mi strzelilo, calym autem zastrzeslo i wylaczyl sie silnik. Teraz nie moge go na gaz przezucic, nie trzyma obortow gasnie. Wiecie co to moze byc??
Prosze o pomoc bo ejstem w kropce, nie mam kasy na remont silnika, mam nadzieje ze to nic z silnikiem.
Dziekuje z gory
Nick:bartholdi Dodano:2004-03-14 00:12:48 Wpis:Pozdrawiam. POMOCY! Mam problem z autem. Mam Mondeo '99, 1,8. Instalacje Lovato.Problem polega na tym, że po dłuższej jezdzie z większą prędkością ( ok.150 km/h) obroty utżymują się na poziomie ok 2000 tzn. po wciśnięciu sprzęgła i w czasie jazdy na biegu jałowym obroty nie spadają do 900. Sadną dopiero jak się zatrzymam. Jak ruszę znowu zatrzymują się na poziomie ok 2000.wszystko wraca do normy dopiero po jakimś czasie. Przy normalnej jeżdzie po mieście (60 km/h)nie zawsze tak się dzieje. Jeszcze jedno, czy konieczna jest zmiana świec na nowe z mniejszym odstępem elektrod?
Nick:bart Dodano:2004-03-13 23:58:54 Wpis:Pozdrawiam. POMOCY! Mam problem z autem. Mam Mondeo '99, 1,8. Instalacje Lovato.Problem polega na tym, że po dłuższej jezdzie z większą prędkością ( ok.150 km/h) obroty utżymują się na poziomie ok 2000 tzn. po wciśnięciu sprzęgła i w czasie jazdy na biegu jałowym obroty nie spadają do 900. Sadną dopiero jak się zatrzymam. Jak ruszę znowu zatrzymują się na poziomie ok 2000.wszystko wraca do normy dopiero po jakimś czasie. Przy normalnej jeżdzie po mieście (60 km/h)nie zawsze tak się dzieje. Jeszcze jedno, czy konieczna jest zmiana świec na nowe z mniejszym odstępem elektrod?
Nick:megador Dodano:2004-03-11 23:09:55 Wpis:no to zalozylem gaz ale niestety silniczek cos szwankuje, na wyzszych obrotach lub przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu silnik dlawi sie. dopiero po redukcji na wyzsz bieg zaczyna mocniej "ciagnac"?moze wy mi cos doradzicie?
Nick:kemotek Dodano:2004-03-10 22:49:41 Wpis:Mam zamiar gazowac silnik z plastikowym kolektorem. Nie wiem co robic, czy wymienic kolektor na metalowy czy dobrac taka instalacje aby ten plastik mogl sie ostac. Prosze o opinie.
Nick:asia Dodano:2004-03-10 20:46:02 Wpis:Poszukuje Świecy NGK B9ES
Nick:lazik Dodano:2004-03-10 11:31:52 Url:poszukuje interfejs Wpis:posiadam instalacje LAVATO i poszukuje kabel do podlaczenia dokomputera, gdzie to mozna kupic
posiadm laptopa i sam chetnie poustawiam
prosze o pomoc w znalezieniu jakiegos producenta
Nick:IviperI Dodano:2004-03-10 00:18:41 Url:none Wpis:mam takie pytanie mam kadeta 1.3 na gazie moja Matka pojechala nim bóg wie po co na regulacje gazu ja panowie zakleili mi dolot zimnego powietrza
dlaczego
a to autko ma jezdzic a nie oszczedzac
i czy moge zamontowac filtr storzkowy ktory bedzie ciagnol tylko zimne powietrze

jak moge to prosze o odpowiedz na maila viper1@o2.pl
Nick:IviperI Dodano:2004-03-10 00:17:51 Wpis:mam takie pytanie mam kadeta 1.3 na gazie moja Matka pojechala nim bóg wie po co na regulacje gazu ja panowie zakleili mi dolot zimnego powietrza
dlaczego
a to autko ma jezdzic a nie oszczedzac
i czy moge zamontowac filtr storzkowy ktory bedzie ciagnol tylko zimne powietrze

jak moge to prosze o odpowiedz na maila viper1@o2.pl
Nick:IviperI Dodano:2004-03-10 00:17:28 Wpis:mam takie pytanie mam kadeta 1.3 na gazie moja Matka pojechala nim bóg wie po co na regulacje gazu ja panowie zakleili mi dolot zimnego powietrza
dlaczego
a to autko ma jezdzic a nie oszczedzac
i czy moge zamontowac filtr storzkowy ktory bedzie ciagnol tylko zimne powietrze

jak moge to prosze o odpowiedz na maila viper1@o2.pl
Nick:mateusz Dodano:2004-03-09 21:53:50 Wpis:Witajcie!
Mam zamontowaną włoską instalacje gazowa
w Ford Mondeo 1.8 rok prod.2003
Zamontowałem w Warszawie przy ul.Codziennej 50
(22)679-25-05
Montaż nadzoruje Włoch.
Z tego co zauważyłem to ma nie samowita wiedze na temat gazu.A jego serwisancji mają taką wiedze na ten temat ze byłem w szoku!
Jeżdze na gazie juz od wielu miesiecy nie ma dla mnie róznicy czy jade na gazie czy na benzynie!
W poniedziałek jade do nich z samochodem mojej zony.

Warsztat godny polecenia

Pozdrawiam
Mateusz
Nick:piotrex80 Dodano:2004-03-09 17:16:32 Wpis:szukam godnego polecenia warsztatu w lodzi lub okolice... prosze o kontakt ludzi ktorzy jeżdża na gazie sieną.. pozdrawiam
Nick:piotrex80 Dodano:2004-03-09 16:43:43 Wpis:witam serdecznie... chcialbym zalozyc lpg do swojego autka fiat siena 98' poj.1,6.. czy jest ktos kto mi doradzi jaka instalacje wybrac jakiej firmy reduktory osiagaja najlepsze przebiegi itede.. z gory dziekuje i pozdrawiam
Nick:bolus Dodano:2004-03-09 08:44:12 Wpis:nie mogę wyregulować obrotów biegu jałowego jeśli na zimnym silniku ustawie na900obr. toprzy ciepłym osiąga1100-1300 a jeśli przy ciepłym ustawie na 900-1000 to na zimnym gaśnie. samochód volkswagen jetta z 1980r. poj.1600
Nick:aixen Dodano:2004-03-08 20:46:25 Wpis:Założyłem BRC Yust. Do regulacji na 1000 km było OK.
Po regulacji, jak według mnie gorzej - serwis nie widzi problemu.
O co chodz ?
Wolne obroty, zchodzenie z obrotów.
Auto - Daewoo Nexia 1.5 MPI.
Za "benzyny" i na początkach gazu ato miało na wolnych obrotach około 700 - 800 RPM i bez problemu schodziło z obrotów po naciśnięciu pedału akceleratora. Obecnie wolne obroty na poziomie 900 - 1000 RPM i "pompowanie" się silnika w czasie jazdy to standard. Wskazówka obrotmierza powoli spada, a gdy dłużej jadę wolno, na niskim biegu (np 3-ci bieg i 50 km/h) potrafi po wciśnięciu sprzegła trzymać obroty kilkanaście, (15-30) sekund. Sprawdzono czujniki i wymieniono termostat. Gdzie szukać problemu ?
Nick:klimek Dodano:2004-03-08 17:59:47 Wpis:Potrzebuje zestaw naprawczy do parownika NECAM model H 135 HP, gdzie moge to kupić?
Nick:marcin03 Dodano:2004-03-07 19:42:13 Wpis:Jestem posiadaczem fiata Seicento 900 z 1998 roku. Dwa lata temu założyłem instlację gazową. Po przejechaniu 40 tys. km pojawił sie problem polegjacy na tym iż silnik dusi się przy gwałtownym dodaniu gazu. Mechanik stwierdził że to wina parownika który może już być zużyty. Podczas jazdy na benzynie problem ten nie występuje. Regulacja nie pomogła. Czy to może być wina parownika?
Nick:Maciek Dodano:2004-03-05 15:12:19 Wpis:chcialbm zamontowac w fordzie mondeo 2l sekwencyjny wtrysk gazu. Niestety nie wiem jakiej firmy bylby najbardziej odpowiedni. Jezeli ktos moglby mi poradzic bede wdzieczny. dzieki
Nick:sebo Dodano:2004-03-03 18:44:33 Url:brak Wpis:Posiadam VW passat 2,0GT 91r z gazem najprostrza instalacja na wielopunkt bez tzw komputera i emulatorów parownik jest dobrany prawidłowo bo sprawdzałem w katalogu landi renzo mam takylko jeden proble falujące obroty było to regulowane dziesiątki razy i nic przez chwile jest dobrze a potem klapa
Nick:wojtek Dodano:2004-03-03 15:08:15 Wpis:Poszukuje AL-700. Padł mi w POLDKU przez odłączenie się w czasie jazdy przewodu (WN). A może ktoś potrafi naprawić albo schemat posiada tego cacka?? Wyrazy wdzięczności.
« 1 2 3 4 5 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 81 82 83 84 85 »